.... în sfârşit s-a întâmplat "minunea"...







Ne-a hărăzit Bunul Dumnezeu o zi de sâmbătă, 16 mai, ca să ne fie acea zi "binecuvântată" şi mult aşteptată (de aproape 16 ani de zile, dacă ţinem cont de faptul că în anul 1993 s-a turnat piatra de temelie a bisericii), ziua în care am turnat şapa în biserica mare. Spuneam că joi am nivelat interiorul... "mare este Dumnezeu şi minunate sunt lucrurile Sale"... sâmbătă ne-am adunat în jur de 25 de persoane, voluntari, enoriaşi ai parohiei în frunte cu subsemnatul şi de dimineaţă, până la ora 17.00 am muncit, susţinut, pentru a putea intra în sfârşit în sfânta biserică. Am folosit aproximativ 20 de metri cubi de balast, 75 saci de ciment şi 10 plase de sârmă de 6 pe 2; fiecare dintre cei prezenţi au dovedit dragoste de Dumnezeu şi de Biserica Sa. Încă o dată mi s-a confirmat faptul că "turma" încredinţată spre "păstorire" nu se conduce cu biciul din spate, ci cu fluieraşul, din faţă. Nu a fost nevoie decât de simpla mea prezenţă în mijlocul credincioşilor (celor care au venit să dea o mână de ajutor), în mijlocul întregii acţiuni pe care am desfăşurat-o sâmbătă. Cineva mi-a spus că "mă iubeşte" ... pentru că am fost alături de ei... iar eu sunt mulţumit că după aproape 3 ani şi jumătate, de când sunt preot în acest sat, am realizat cu ajutorul Lui Dumnezeu şi al oamenilor prin care lucrează harul Său, lucruri deosebite... şi pentru a avea o imagine clară, puteţi vedea mai sus cum arăta biserica când am ajuns în parohie şi cum arată acum ... roadele sunt exclusiv, efectele proniei divine.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cuvânt la Naşterea Maicii Domnului - Sfânta Marie Mică

Icoanele praznicale așezate pe catapeteasmă

Petru Bîrsan - epitropul nostru drag ne-a parasit...1940-2011