La chilia Părintelui Cleopa Ilie - "prieten al sfinţilor şi duhovnic al credincioşilor"






Tot sâmbătă am ajuns spre seară şi la mănăstirea Sihăstria, unde am vizitat chilia părintelui Cleopa. Multă lume se îngrămădeşte să treacă pragul chiliei celui care a fost duhovnicul Mănăstirii Sihăstria. La intrarea în chilie eşti întâmpinat de un miros destul de greu, întrucât regula e ca cel care doreşte să intre trebuie să se descalţe... am intrat şi eu, cu gândul la marele duhovnic pe care nu am avut prilejul să îl cunosc decât fără suflare, în ziua dinaintea înmormântării preacuvioşiei sale. Parte dintre oamenii care vizitează chilia părintelui nu se află pentru prima dată aici; mulţi l-au cunoscut, i-au fost fii duhovniceşti, au primit sfaturi de la sfinţia sa... am simţit în privirea celor care păşeau pragul acestei chilii "căutarea" parcă a persoanei care umplea cu duh şi viaţă acest colţ de rai... "a părintelui", a adevăratului părinte, exemplu şi model pentru cei care astăzi ne dorim a fi următori şi slujitori ai adevărului - Hristos. Dumnezeu să îl odihnească pe părintele Cleopa întru veşnicie, de unde să ne fie rugător şi mijlocitor!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cuvânt la Naşterea Maicii Domnului - Sfânta Marie Mică

Icoanele praznicale așezate pe catapeteasmă

Petru Bîrsan - epitropul nostru drag ne-a parasit...1940-2011