Te Deum de mulţumire la sfârşit de an 2009

Data de 31 decembrie 2009, ultima zi din an, ne-a adunat în Sfânta Biserică pentru a aduce mulţumire Bunului Dumnezeu pentru anul care a trecut. Am săvârşit rugăciunea de mulţumire începând cu orele 14.00, întrucât la ţară, credincioşii, mai ales cei în vârstă cu greu îşi părăsesc casa după o anumită oră. De aceea am socotit că rugăciunea se face "cu timp şi fără timp"...săvârşind această rânduială la miezul zilei. Am mulţumit tuturor celor prezenţi pentru sprijinul acordat pe parcursul anului, mai ales din punct de vedere financiar, am evidenţiat realizările acestui an pe plan administrativ, pastoral-misionar, social-filantropic şi nu în ultimul rând am insistat pe o mai bună apropiere, colaborare, comunicare, comuniune între "fraţi", între creştinii parohiei noastre...pentru că numai împreună putem să ne mântuim! Am avut parte şi de o surpriză plăcută din partea unui grup de enoriaşi, care după slujba de mulţumire, ne-au urat foarte frumos! Dumnezeu să ne dăruiască sănătate şi un An Nou cu împliniri, mai ales duhovniceşti! La mulţi ani!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cuvânt la Naşterea Maicii Domnului - Sfânta Marie Mică

Icoanele praznicale așezate pe catapeteasmă

Petru Bîrsan - epitropul nostru drag ne-a parasit...1940-2011