Agheorghiesei Catinca s-a facut rugatoare pentru noi in ceruri...

Despre tanti' Catinca mi-e greu, dar mi-e drag sa va vorbesc... acum ca nu mai e trupeste printre noi, pot marturisi ca preot duhovnic ca a fost un model de femeie crestina. Asa cum am cunoscut-o in ultimii cinci ani, m-a fascinat, prin dragostea ei, prin bunatatea ei, prin caldura ei, prin evlavia ei, prin credinta ei puternica in Dumnezeu pe care il traia si experia zilnic in viata ei, prin rugaciunea statornica, prin postul aspru asumat personal de cele mai multe ori, prin insasi felul ei de a fi. Am vazut in matusa Catinca o sotie model... care a format impreuna cu partenerul ei de calatorie din aceasta viata o familie frumoasa. Am vazut putini batrani, oameni in varsta, care merg pe strada tinandu-se de mana... de fapt astazi putini soti, dupa cativa ani de la casatorie se mai insotesc tinandu-se de mana... Catinca si Costache Agheorghiesei, oameni simpli, de la tara, fara ani de studii si diplome care sa ateste o pregatire de exceptie, mergeau - si va marturisesc cu bucurie - tinandu-se de mana... nu prin centre universitare, ci pe ulitele satului, daruindu-ne o imagine/tablou de exceptie - a familiei crestine model, care cu siguranta de-a lungul timpului nu a fost ocolita de incercari si ispite, dar care si-a pastrat "legatura dragostei" de la Cununie, vie, nealterata; iar acesta e mare lucru. Cu tristete am asistat la despartirea temporara a femeii, sotiei, mamei, crestinei Catinca de familie, de comunitatea noastra... am pierdut un om de valoare, si cu siguranta am castigat un rugator in ceruri pentru biserica, pentru comunitatea noastra. Vesnica ei pomenire!






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cuvânt la Naşterea Maicii Domnului - Sfânta Marie Mică

Icoanele praznicale așezate pe catapeteasmă

Petru Bîrsan - epitropul nostru drag ne-a parasit...1940-2011